تجهیزات ضدعفونی کننده

ماندگاری ویروس کرونا بر اجسام

همانطور که می دانید با مطالعاتی که در ارتباط با زنده ماندن ویروس کرونا بر روی سطوح و اجسام انجام شده است، این قضیه نشان می دهد که متاسفانه این ویروس قابلیت زنده ماندن به مدت زمانی طولانی بر روی اجسام گوناگون را دارد.متخصصان ووهان چین طبق مطالعاتی به این نتیجه رسیده اند که ویروس کرونا می تواند به مدت زمان یک هفته بر روی سطح خارجی ماسک زنده بماند. بهتر است این را بدانید که در صورت عطسه و یا سرفه افرادی که مبتلا به ویروس کرونا می باشند، سه ساعت بعد از پخش از طریق قطرات بسیار ریز هوا (ائرسول) ویروس هنوز زنده است و می تواند افراد دیگری را نیز به این ویروس مبتلا کند .

————————————————————————————–

زمان ماندگاری ویروس کرونا روی سطوح
مدت زمانی که ویروس کرونه روی سطوح می ماند به شرح زیر است :

  • سطوح مسی به مدت چهار ساعت
  • سطوح مقوایی بیست و چهار ساعت
  • سطوح پلاستیکی دو تا سه روز
  • سطوح فولادی نیز به مدت دو تا سه روز می تواند باقی بماند.

————————————————————————————

اقدامت شرکت رایا هوشمند شریف در جهت مقابله ویروس کرونا

شرکت دانش رایا هوشمند شریف بخش فروش تونل های ضد عفونی کننده در ایران را به عهده گرفته است که این تونل های ضدعفونی کننده در خصوص تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته فعالیت می کند .

این شرکت با شروع همه گیری ویروس کرونا برای مقابله با این معضل و خدمت رسانی به مردم شریف کشور بخصوص دانش آموزان ایران فروش خود را جهت یاری رساندن به ریشه کن شدن  این ویروس در کنار فعالیت اصلی خود آغاز کرد .


نتیجه ی تلاش کارشناسان فروش شرکت رایا هوشمند شریف فروش محصولات مرتبط با شناسایی و نابودی ویروس کرونا است که جالب است بدانید از این محصولات می توان به تب سنج های لیزری ، پکیج های ضد عفونی کننده UV  ، و تونل های ضد عفونی کننده نیز اشاره نمود.

تجهیزات ضدعفونی کننده

تونل های ضد عفونی کننده

تونل های ضد عفونی کننده از جمله تجهیزاتی می باشد که جهت مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است . روش کار این تونل ها با استفاده از  سیستم های مه پاشی ضد عفونی که در داخل محفظه های خود دارند به راحتی عمل ضد عفونی کنندگی را انجام می دهند به گونه ای که با عبور افراد از داخل تونل بیشتر و یا تمامی نقاط بدن افراد به خوبی مه پاشی ضد عفونی می شود، که این امر می تواند در نابودی ذرات ناقل ویروس از سطح بدن افراد کمک شایانی کند.

 در این تونل ها نازل های مه پاشی ضد عفونی کننده تعبیه شده است که در بهترین زوایای موجود نصب شده اند تا مه پاشی ضد عفونی کننده را برای اشخاصی که از آن عبور می کنند در بهترین حالت انجام می دهد.

همچنین با در نظر گرفتن سنسورهای حرکتی در این تونل ها مصرف مواد ضد عفونی بسیار تعدیل شده و تنها در زمانی که افراد از آن گذر می کنند عمل ضد عفونی کننده آغاز می شود .

طراحی و ساخت تونل ها به گونه ای می باشد که به زیبایی محصول توجه چشمگیری شده است تا در هنگام نصب در محل علاوه بر ضدعفونی و هدف اصلی خود جلوه ظاهری محیط را نیز حفظ کرده و زیبایی بسیار خوبی را نیز به محیط ارائه می دهد که این امر این محصول را  برای مدارس، محیط های اداری و آمفی تئاترها ، کلینک های پزشکی و … نیز مناسب کرده است .

تجهیزات ضدعفونی کننده

از قابلیت ها و امکانات تونل های ضد عفونی کننده می توان به وجود مخزن 100 لیتری ، تعبیه سنسور های حرکتی ، ساختار بدنه ضد اشعه uv ، سیستم مه پاشی ، ساختار مقاوم و در عین حال سبک و … را می توان اشاره داشت .

انواع ضدعفونی کننده های پاششی دست با قابلیت های مختلف

ضدعفونی کننده های پاششی
ضدعفونی کننده های پاششی
ضدعفونی کننده های پاششی

انواع تب سنج های پزشکی

این تب سنج پزشکی می باشد و سنجش دما رو نیز دارد بسیار دقیق بود و خطا (0/1)یک دهم درجه هشدار دمای بالای بدن نمایش دمای بدن از 32 تا 43 درجه خاموش شدن خودکار پس از 15 ثانیه رنگ سبز نمایشگر در درجه 36/8= نرمال رنگ زرد نمایشگر در درجه 37/8=هشدار رنگ قرمز نمایشگر در درجه 38=خطر نمایش دما در یک ثانیه سنجش دما از طریق پیشانی (بدون تماس ) سنجش دما از فاصله 5 الی 12 سانتیمتر دارای تایید از اروپا بهترین محصول 2020 قابل استفاده در بیمارستان مطب ارایشگاها مدارس و سایر امکان مطرح ترین برند بازار تحت لیسانس کشور المان .

این تب سنج پزشگی (مدیکال)میباشد وبا تب سنج های لیزری و صنعتی تفاوت دارد مستقیم و بدون واسطه از وارد کنید

تب سنج پزشکی
تب سنج پزشکی
تب سنج پزشکی

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست و کفش

فروش انواع دستگاه های تمام اتوماتیک ضد عفونی کننده مخصوص دست ها و پاهای شما با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت . مراقب سلامت خود باشید .

دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضد عفونی کننده دست
بازگشت به بالا